dinsdag 8 februari 2011

Polder Sandelingen en uilen

Vanochtend was het echt weer genieten op weg naar school. Overal zongen zanglijsters, merels, roodborsten en heggenmussen. Ook hoorde ik nog een groenling.

Uit school even naar Polder Sandelingen gegaan. Qua leuke dingen was het in het gebied erg rustig. Er zaten uiteraard wel de nodige tafel-, kuif-, krak- en wilde eenden en verder grauwe ganzen en wat aalscholvers. Ik probeer nog wat foto's van al het schoon te maken maar dat is door de felle zon best lastig. Een paar mooie foto's (voor mijn doen) heb ik hieronder geplaatst.


Grauwe ganzen
Meerkoet

Krakeenden
's Avonds sms't Jan dat hij nu een roepende waterral en bosuil heeft. Ik besluit er dus nog even naar toe te gaan. Helaas hoor ik geen van beide. Aangezien het een mooie avond is besluiten we een rondje in de buurt te doen voor uilen. Dat levert zowaar nog 2 ransuilen op. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten