dinsdag 31 augustus 2010

Weer een visarend!!

Vanavond vliegen er helemaal geen reigers. Ik moet het doen met 4 blarren en 7 purren. Best weinig als je het vergelijkt met de afgelopen paar dagen. Zaterdagavond kwam ik tot 48 purperreigers verdeelt over 2 groepen!! Dat was dus wel erg gaaf. Maandagavond hadden we er maarliefst 108 waarvan ik er 82 zag!! Dat is dus nog eens wat anders dan 7 vanavond maar niks aan te doen. Over de blarren gesproken ook erg slecht want maandag had ik er 61 en nu maar vier maar uiteindelijk heb ik helemaal niks te klagen. Vanavond kwamen bijvoorbeeld weer de eerste smienten langs, een groepje van elf en om half acht kwam er een telefoontje dat er een visarend aan kwam en jawel hoor. Hij kwam, hetzij ver, mooi langs en liet zich goed zien. Verder hadden we deze avond nog 2 roeken en een wintertaling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten