donderdag 29 januari 2015

Rustig op de vuilnisbelt

Vanochtend had ik een tweetal tentamens in Wageningen en vanmiddag was er dus meer dan genoeg tijd om weer eens een blik te werpen op de vuilnisbelt in Barneveld. Bij aankomst blijkt helaas gelijk dat het aantal meeuwen dramatisch laag is. In de tijd dat ik er ben zie ik uiteindelijk slechts een tweetal gekleurringde meeuwen: Utrechtse zilvermeeuw BN-SC en een Poolse hybride pontische x zilvermeeuw R-09P3.
Zilvermeeuw BN-SC
Hybride pontische x zilvermeeuw R-09P3
Aangezien het verder erg rustig is fotografeer ik nog de nodige pontische en geelpootmeeuwen waarvan resp. 4 en 3 exemplaren zich nog aardig laten bekijken. Fraaie vogels!
Geelpootmeeuw 2kj
Geelpootmeeuw 3kj
Geelpootmeeuw 3k
Pontische meeuw 3kj
Pontische meeuw 2kj
Als er weer een flinke hagel- en sneeuwbui overkomt houd ik het weer voor gezien, volgende keer beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten