zondag 3 oktober 2010

Rode wouwen

Als ik vandaag in de tuin zit krijg ik twee keer de schrik van mijn leven. Eerst om 13:10 en dan nog een keer om 15:49. Om tien over één ben ik naar een buizerd aan het kijken die achter het huis verdwijnt. Daarna kijk ik zoals altijd wel recht omhoog en er hangt recht boven onze tuin laag een Rode wouw te zweven! Super gaaf en hij laat zich schitterend zien als hij in Zuidwestelijke richting verdwijnt. Daarna nog een keer eigenlijk precies het zelfde. Ik was naar een buizerd aan het kijken als opeens deze vogel erbij gaat vliegen. Hij laat zich iets minder goed zien maar nog wel erg mooi!

Verder vlogen er vandaag nog een gele kwikstaart, 9 zwarte mezen, vinken, sijzen, 10 buizerds, 4 sperwers, een keep en graspiepers over de tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten